Blogmas #12: Max factor Face finity 3 in 1

Danas pišem još jednu recenziju. Uskoro ću početi pisati neke više Božićne postove, ako imate neke želje naravno napišite mi u komentare.
Ovaj puder koristim dosta dugo i mislim da sam ga dobro istestirala.
Puder dolazi u staklenoj ambalaži od 30 ml na pumpicu i sa plastičnim poklopcem. Taj plastični poklopac lako ćete zapraljati, a uz to nije ni čvrst. 

Možete ga kupiti u svakoj drogeriji i košta 110 kn otprilike. Za one iz Hrvatske, on je trenutno na popustu u Kozmu pa ako vas zainteresira možete ga naći tamo po jeftinijoj cijeni. 
Puder ima SPF 30 što je odlično. Moj je u nijansi Beige 55, kada sam čitala recenzije sam vidjela da su sve nijanse dosta žutog podtona. Sastojci nisu navedeni na ambalaži.

Proizvođač kaže da je ovaj puder primer, puder i korektor u jednom. Osobno mislim da prije svakog puder treba nanijeti primer tako da sam ga ja uvijek koristila sa primerom ispod. Puder nije ni prerijedak, a ni gust. Možete dobiti punu pokrivnu moć. Ja ga prvo stavim na prst i rasporedim sa prsta na lice, blendam ga prvo četkicom kako bih manje proizvoda nanijela, a zatim beauty blenderom još malo ublendam u kožu. Daje mat izgleda, ali lijepo prirodno mat ako tako mogu reći. Također nisam primijetila da oksidira.

Zasjajim se, ali ne makne se sa lica. Kada maknem naočale izgleda loše, ali ni ne skidam ih pa onda to nije problem.
Gore sam zaboravila reći da jako ističe suhe dijelove.

Nisam zadovoljna slikama pudera na licu tako da ću sutra dodati te slike i još neke informacije.

UPDATE

Ovdje možete vidjeti nijansu.



Tek nanešen puder:


Navečer:




8 komentari:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam čula za ovaj puder nikad, mislim da čak i nema kod mene da se kupi, ali ako budem u prilici isprobaću ga. Zanimljiv post jako, volela bih da ima još ovakvih na tvom blogu♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobroo!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam vidjela ovaj puder u prodaji, pogledaću. Post je zanimljiv, piši još ovakvih postova:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.